2011-11-20

Sun, sunny day!

Okej, där ljuger rubriken ganska mycket. Det är inte sol, bara regn. Our God is crying... Och nej, finns ingen Gud... ._.''
Fan vad jag känner mig negativ där, men... Det går inte att hjälpa, för Gud finns inte enligt vetenskapsmännen. Men jaja, tänk bort det där nu och lev i nuet, eran tro har jag inte ett smack med att göra. Alla tror olika... :)
Föresten... På tal om vetenskapsmän... Såg på ett program imorse på hur Jorden tillkom, och Albert Einstein var med. Visste ni att han faktiskt var mycket söt när han var yngre? Inte jätte söt, men sådär medium söt... :) ^^''
Mohahaha...! 8D xD

Eh... Ja, sitter på mitt rum (som vanligt) och ritar. Eller ja, ritar och ritar. Inte direkt kanske, men nära. :)
Svårt att förklara, men jag ritar inte...


Dream a Dream and Never come Back... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)