2011-11-06

Why is english so... beautiful?

Nyss varit hos mormor, jippie, men kom ungefär hem nyss. Proppmätt... Hos henne kan man inte gå hem omätt, jobbigt ibland, haha... x)
Sorry att jag inte skrivit så mycket, men för en gångs skull (på loven) har jag varit social. Vid tolv-tiden var jag, lillbrorsan och mamma på gå-bingo. Visst, vann inget på det men lilla saker gjorde det. Men sedan vände turen. Vi fick åtta lotter var av mamma och jag vann på två av dom (2 kr st). Candy! 8D
Fick välja två olika godispåsar, tog såklar Risen och någon sweitchisk choklad... Faktiskt god. :)


Satt och ritade i två timmar igår (trevligt, trevligt) och gjorde... tre bilder, men en utav dom ska man inte ens visa, haha... XD



Fick idén att rita den här när jag skulle sova... Blev ganska bra, förutom tjejens ansikte...


Det här ska föreställa lillbrorsans "hund" varg, haha... x)




Om ni är smart så kopierar ni inte bilderna, har själv tagit som men orkade bara inte sätta dit copyrighttecken och så, ska sova... KOPIERA INTE!!!


Natt, natt allihopa! :)





Sweet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)