2012-01-02

Mitt år

Hur var ditt år? - Bra, faktiskt :)
Har du rökt? - Nej
Har du sovit under bar himmel? - Kanske på sommaren... Kommer inte ihåg.. x'o 
Har du varit på Gröna Lund? - Nej...
Har du varit på Liseberg? - Nej...
Har du varit på Kneipbyn? - Nej...
Har du varit i en annan stad? - Jaopp, olika :) 

Har du bott hemma? - Ja...? o.O XD
Har du sovit över hos en vän? - Jaopp
Har du varit kär i en vän? - Jaa...

Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Haha, aa ;)
Har du varit kär denna månad? -
 Någon gång, ja... *-*
Har du kysst någon? - Nej
Har du pussat någon? -
 Nej
Har du kramat någon? - Klart :)
Har du skrattat? - Ja, oundvikligt med dom vänner jag har ;)
Har du gråtit? - Ja, mest på nyårsdagen... Men lite i mitten av året också


Vem...
Kramade du senast? - 
Min mamma.. ^^

Pussade du senast? - Ingen :p
Pratade du i telefon med senast? - Frida ^^
Fick du sms av senast? - Natta

Hade du tråkigt med senast? - ... Jadu, vet inte?

Dig själv... Hur gammal är du? - 14
När fyller du år? - 14 januari
Tycker du om någon just nu? - Ja, de gör jag
Jag samlar på? - Pengar och dom jag känner (alltså; minnen, vänner, familj o.s.v)
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - Ingen... Är på mitt rum

Vilken tid gick du upp idag? - Blev väckt elva av min fågel ^^
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja
Har du sovit ensam inatt? - Japp.. :p

Hur svarar du i telefon? - "Hallå?" eller bara "Sofie" x)
Vad ska du göra ikväll? - Vara inne på datorn och mysa med familjen :)

Vad ska du göra imorgon? - Vara med Frida ;)
Vad vill du bli när du blir stor? - Djur eller delfinskötare, velat bli det sedan dagis.. ^^
Var vill du bo när du blir stor? - England, helst klart. Sanningen är att Frida och jag ska åka dit när vi blir större :)
Är det okej att gråta? - Jaa
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar och vintern, olika... Beror på, haha. Mest dom ^^

Skulle du göra om du vann en miljon? - Dra på semester med familjen, åka till England (*-*) och spara dom till saker, heh ^^
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej, använder inget speciellt märke :p
Vill du gifta dig? - Ja, de är klart! Fast är redan gift, fru Tomlinson här <3

Vilken är din favoritglass? - Olika... Mest mjukglass med sås och topping.. *-*
Tror du på ett liv efter döden? - Ja, de gör jag. Det föds ju hela tiden nya medan massor dör :3
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Båda, mest morgon tror jag x)
Vilken ögonfärg har du? - MörkblåVilken hårfärg har du haft ? - Har* inte haft. Är blond helt naturligt :)Är du beroende av något? - One Direction, dah! Har inte de märkts? o.OSaknar du någon nu? - Mm...






THIS IS MY YEAR! :)
Hohoho.... ^^ xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)