2011-11-01

Dag 1: Min idol när jag var mindre

Haha, det här kommer blir lite... "udda", för min idol när jag var mindre var ingen annan en... Sara, den svartklädda dockan! ^^''
Här är en bild på henne:


Sara, din svartklädda docka... Du var min idol när jag var mindre. Varför? Jo, för att du verkade så cool. Jag tänkte mycket på dig som min syster, min äldre syster. En syster jag aldrig kommer att få. Du var min enda riktiga tjejkompis och du är det fortfarande. Dig kunde jag lita på och du gjorde mig aldrig ledsen, tvärtom faktiskt. Jag blev alltid lika glad när jag slutade dagis eller skolan, för då fick jag träffa dig... Varje gång jag nu ser dig får jag lust att krama dig, faktiskt. Du har gjort så mycket för mig när jag var mindre och det går inte att ta bort.
Sara, den svartklädda dockan, love you...

1 kommentar:

Skriv din kommentar nedan :)