2011-11-03

Dag 3: Vad jag verkligen hatar

Det är väl inte bara en sak?
Jag som alla andra har minst en sak man inte gillar. Jag har tusen. Orkar inte rabbla upp alla (skulle ta för lång tid) så blir bara några få, hahe...



  1. Hur världen är idag, alla föroreningar och orättvisan på jorden.
  2. Alla dom falska personerna som finns. Varför gör dom de?
  3. Hösten och våren.
  4. Att jag alltid blir så negativ...


Eh, ja... Finns mycket mer, men som jag sa; orkar inte rabbla upp allting. Kom inte på så mycket mer (i läget just nu) men ja, det är lite saker.
Varför kan man hata saker?
Svar: För om man gillar/älskar allting skulle världen bli konstigare än vad den är nu.
Jaopp, trevligt, trevligt. Eller något.


Funderar på varför finns det orättvisor? Varför måste Afrikas barn svälta ihjäl? Varför finns terrorister? Sjukt, idiotiskt, irriterande, jobbigt... Man vill göra nånting för att hjälpa till, men hur? Vad ska man behöva göra för att få sin önskan igenom?
Gash, mycket frågor och så lite svar...

1 kommentar:

Skriv din kommentar nedan :)