2011-11-01

If you want to do something, do it. Life is short...

Har tänkt att börja med såna här "dagordningar", typ. Det går alltså ut på att jag skriver olika dagar (datum) och sedan en text efter, till exempel; "Dag 1; Mitt bästa minne sedan jag var liten"
Låter ju kul, på något sätt... Haha. x)
Aja... Kör nog på dagar, fastän det blir lite krångligt. Men "utmaningar" är alltid kul. :)


Dag 1: Min Idol när jag var mindre
Dag 2: Det roligaste minnet jag har
Dag 3: Vad jag verkligen hatar
Dag 4: Mitt favorit godis
Dag 5: En dröm jag kommer ihåg väl från när jag var mindre
Dag 6: Fem stycken saker jag vill gör om i livet
Dag 7: Den sämsta dagen i mitt liv
Dag 8: Mitt sociala liv
Dag 9: Varför bloggar jag
Dag 10: Det värsta som kan hända...
Dag 11: Mitt dröm jobb


Blev tyvärr lite dagar, men kommer att fylla på den efter varje dag som går, så den inte blir tom. :)
Första dagen kommer senare på dagen, för nu ska jag sova lite, haha. ^^
Hörs senare, gott folk! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)