2012-01-12

Happy B-day Zayn!

Rubriken säger allt, den lilla saken fyller idag 19 år, aw... Dom växer så fort. <3

FÖRLÅT för att jag inte bloggat. Inte haft tid, orkar eller ja... kommit ihåg de, AHAH.. xd
Nördar just nu sönder 1D-skivan istället för att göra matteläxan som ska in imorgon. BRA VA?! 8)
By the way... Fyller år på lördag, de visste ni inte va?!?! :O
Okej, visst, kanske då.. För att jag KANSKE har berättat det och så... Men sagt till flera andra att om inte jag får något 1D-relaterat så kommer jag skrika. Men OM jag får de så blir jag jävligt glad istället. Hipp hipp hurra till lilla mig! :D
Eh ja... Trött som fan.... Guess what? Mina dagar efter skolan;
Måndag; Simning
Tisdag; Styrketräning
Onsdag; Längskidor
Torsdag; Längdskidor på gympan
Fredag; Längdskidor med en kompis
Lördag; Fyller år (!!!!!)
Söndag; Ska va med kompisar och flumma lite

HÄRLIG VECKA ELLER VADÅ!?
Träningar först, sedan kommer allt kul (vilket är bra) :)
Kan säga en sak om mina mornar; RYCKER TILL NÄR ALARMET GÅR! Tänker inte på att det blir högt ljud kvällen innan, och sedan rycker man till och tänker "Ska sänka till imorgon", och gissa vad som händer... GLÖMMER... D';
Men ja, jag överlever ju, heheheheh... ^_^
Eh ja....
Ska nog fortsätta på att nörda skiva och göra (försöka) matteläxan. Får väl skäll av mina föräldrar om jag INTE gör det... Medan kan ni få en sak jag gjorde igår; pratade med Clevervot. Love him (not) :3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)