2011-11-28

En tugga för mamma, en tugga för pappa...

Kuuul lunch man hade idag då... xD
Jag, Frida och fyra andra satt med varandra på lunchen. Maten var oturligt nog potatismos och prinskorvar... Potatismoset måste man nästan dränka med ketchup, annars smakar det bara vatten... Och prinskorv, nja, inte en favorit hos mig... o.O''
Men det roliga var att när jag och en annan tjej (vi var dom enda som åt av oss) tog en tugga, kom dom andra med:
"En tugga för mamma. En tugga för pappa, En tugga för syster" och så vidare. HAHA!
Älskar verkligen min klass (ibland) :)

Har träning ikväll (inte så värst kul...) men hinner ändå skriva lite mer. :)
Men just nu, heh... Ska jag gå och jobba lite. Har en läxa att lämna in till på onsdag, men imorgon hinner jag inte. Så det blir idag... :3
Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)