2011-12-03

Har inget speciellt...

... att skriva om. Men känner mig skyldig att skriva, för att ni läser. Så ja, här är ett litet inlägg. :3
Kunde ha lagt in lite bilder som jag ritat men hittar inte mitt block. Ingen idé att säga något, vet att jag är en slarver-apa... haha. Har alltid varit och kommer alltid vara... xD ^^''


Men jaja... Musik, mörkt ute, simmat med mamma och lillbrorsan, drömt mig bort lite då och då... kan dagen bli mycket bättre? Finns det något som kan göra den sämre? Nej, vettú. Det tror inte jag... ;)


Well, well.. Ska öppna lucka nummer 3 i min choklad kalender (älskar verkligen december månad) och sedan... Ja, hitta på något. Skriver mer ikväll. :)
Bye bye!



Tog bilden igår, ganska nöjd. Ignorera sakerna i bakgrunden, det finns inte...! o.o'' xD
I alla fall, en utav dom få bra bilderna på mig... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)