2011-11-28

Tro gör man i kyrkan, vet gör man i verkligheten...

Och ja... Det är sant, enligt mig... o.O'' x)


Hur som helst... Tänkte skriva en liten recension om dom olika bloggarna jag har använt (om ni någonsin skulle behöva hjälp med att välja).


Bloggplatsen: Väldigt enkel bloggplats, har varit medlem på den flera gånger. Enklast om man är nybörjare, eller inte orkar ha med olika "mallkoder" och sånt. :)


Blogg: Nja, inte den enklaste (enligt mig då). Tycker det är så jobbigt med att ha olika mallar, förstår inget själv hur man gör en design eller hur man lägger in videos eller så, hehe... *-*


Devote: En utav mina favoriter, men ändå inte den enklaste. Men den är väldigt lätt att använda, och har gjort det flera gånger. ^^


MyShowRoom: Använt, vet att det fungerar och ganska enkelt att förstå. Inte en av mina favoriter, men bra ändå. :)


Blogspot: Och sist, men inte minst, min egen blogg just nu på Blogspot. För mig är det den bästa hittills, och ångrar inte att jag började med den. Snabbt stabilt och jätte, jätte bra skulle man kunna säga, haha... ;)


Eh, ja... Det var lite tips för mig hur man hittar den bästa bloggen. :)
Lycka till i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)