2011-11-30

Onsdagen den 30 november 2011


Love, love, love... :3 <3

Onsdag idag då. Inte hänt så mycket idag, förutom att snöbollar har kastas runt inomhus, haha. Blev träffad två gånger, en på ryggen när jag inte såg det och en på magen, klumpigt... x)
Hur som helst... Det har inte hänt något speciellt idag som sagt, och kommer säkerligen inte göra det heller. Kallt, vått (snön har nästan försvunnit... :( ) och väldigt, väldigt jobbigt att vara ute i kylan medan man väntar på bussar, som nästan alltid kommer 10 minuter försent, uh... >.<

Eh ja... Mamma hittade mitt USB-minne igår. Tappat bort det för cirka... 5-6 månader sedan (hehe....) och hon hittade den i en kruka. Seriöst, i en kruka?! ._.''
Letade tydligen överallt förutom i en stor, stor kruka... Uh, irriterande... x'o xD
Men jaja, till saker jag tänkte berätta:
Har tänk att jag ska börja skriva en slags... "berättelse" här på bloggen (får se om det blir en annan sida eller inte) och ja, det är bara en fundering vid det här laget. Vet inte ens om någon tänker läsa sååå.... Ska jag? ._.

Ska äta nu, skriver mer ikväll. En ledig kväll.
Bye! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)