2011-11-14

Kemi, SO...?

Jippie kajej, eller något sånt, hehe. Jobbar just nu med SO:n (har prov imorgon, som jag egentligen skulle ha haft på fredag) och ska sedan börja med kemi-läxa som ska lämnas på fredag (jobbigt...) och sedan skriva i en novell, för jag ska vara med i en tävling. Snacka om lite och göra, haha. :)
Skulle egentligen ha simträning idag, men jag måste nog skippa den p.g.a att jag ska plugga (mammas order). Lite tur, och lite tråkigt. Ska därför kanske ut och springa med brorsan senare, men bara kanske. ;)
Btw, här kommer en grym låt, med en grym sångerska. Hur gammal kan hon egentligen vara?



Bilder från i helgen kommer kanske ikväll, får se om jag inte ska lägga mig tidigare och läsa lite. Men hur som helst så säger jag bara att filmerna (från Idol alltså) inte alls kommer vara bra. Vädligt dålig kvalité, tyvärr. Filmade med mobilen, och kunde inte zooma in med den... Önskar mig verkligen en systemkamera, eller bara en vanligt... But, that's just a dream... :)
Återgår nog till arbetet nu, bye bye my angels. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)