2011-11-14

Någon som har en tävling...?

Rubriken säger allt, eller hur? Men jag undrar verkligen om någon har en tävling, för är gärna med. Kan skriva om den i min blogg, följa via bloglovin, fråga frågor på blogresponse, vad som helst bara någon säger till om det finns en tävling någonstans. Har grymt tråkigt och är sugen på en... ja, tävling helt enkelt.
Månadens, veckans, dagens blogg är jag gärna med på. Försök att vinna saker är jag också gärna med på.
Ja, jag tror ni har fattat vinken, men kommentera eller skicka iväg ett mejl till mig på supersofie@live.se och berätta, glöm bara inte bloggadressen!


Ska snart ta och lägga mig, men måste duscha först *suck...*
Jaja, glöm inte att berätta om din/någons tävling!
Bye, bye hallon paj. :) ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)