2011-11-13

Tower Heist

Som jag sa igår så tycker jag ni verkligen ska se Tower Heist, för det är en väldigt bra film.
Men tänkte berätta om en sak som hände igår, heha. Kanske inte kul för er, men för mig är det de... ^^''


Det var som vanligt reklam innan filmen, och då kom det en reklam, en fråga. Och frågan var så enkel... "Vad heter författaren som skrivit böckerna och Bella och Edward?" Vafan... Enkelt eller vad? ^^
Jag skickade in svaret, och ni vet säkert vem det var, och fick att det var fel. Eller att jag skrivit fel. Så jag gjorde igen (för att dom sa det, dom kunde inte förstå svaret) och blev en utav dom tävlande. Tyvärr så får man svaret senast den 9/12-11 och då är jag inte här i Gävle längre, så jag kommer bli tvungen att säga till dom att skicka biljetterna hem till mig, men det är bara om jag är en utav dom 50 vinnarna (man får 2 biobiljetter då)... Haha, weird men ändå. x)


Jaja, vi ska snart åka iväg till Valbo, och hoppas det blir mer bloggning idag.
Hej då mina kära läsare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)