2011-11-18

Popcorn, candy and lots of fun. Or really...?

Rubriken säger egentligen allt. Köpte godis, popcorn och chillade lite på discot. Blev inte alls som jag tänkt mig. Inte ens roligt, heh... Inte för att vara taskig, men tror ingen tyckte de. Hörde massor som sa "Vilket löjligt disco" eller" Ska vi dra?" och massor av annat. Tråkigt att höra, men tyvärr så var det lite sant... Kände dom flesta där, men alla är typ...dryga, så pratade inte med dom. Var istället med andra, och när dom stack gick jag till kiosken och köpte lite grejjor. Och... Ja, som sagt var det inte riktigt kul, men på en skala från 1-5 får den i alla fall en 3:a, nice. :)
Sitter nu på mitt rum och äter popcorn, mums... <3
Spelar också ett spel som gjort mig beroende (tyvärr). Fattar inte varför, det är inte ens kul, hehe... :o
Om du / ni vill kika på det klickar ni här så kommer sidan upp i en annan flik. Adda mig om ni behöver hjälp, heter Swfiie, kan ge er några djur på en gång (väldigt drygt att skaffa dom själv, lovar). Heh... Det var lite från nu, ska snart gå upp och mysa en stund med familjen. :)


Hej då, hörs imorgon! ;)



Så j*vla awsome, love it... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)