2012-01-02

2011 blir 2012 - Bra?

Årets bästa grupp: One Direction, såklart! :D
Årets bästa kvinnliga soloartist: Typ... Rihanna, tror jag :o
Årets bästa manliga solo artist: Nah, ingen speciell.. x'o
Årets låt: What makes you beautiful - One Direction (såklart)
Årets bästa dryck: Choklad eller jordgubbs milkshake.. *-*
Årets bästa godis: Nappar och teddybjörnar :D
Årets äckel: .... Öh, äckel kanske? xd
Årets snyggaste kille: Många, men mest 1D killarna (MEST Louis Tomlinson *-*)
Årets snyggaste tjej: Jadu... Många, dels Victoria Justice och Taylor Swift :)Årets bästa konsert: Inte varit på någon...
Årets sötaste/snällaste: Dom jag är med :')
Årets tidning: Sundsvallan! :D XD Nej men, Frida :p
Årets kärlek: Ne... Ingen xd
Årets klantigaste: Eh, jadu... Dom jag är med gör ett och annat XD
Årets godaste mat: Det mamma lagar ^^
Årets resa: Kanarie öarna med mamma, klart.
Årets fest:  I MIN HJÄRNA! XD
Årets person/personer: Mina vänner...
Årets film: Många
Årets bok: Öh, läser mycket så kan inte säga något *-*
Årets TV-serie: Neeee, danskarnas i så fall, två stycken :3
Årets kyss: Ingen :p
Årets ord: MÅNGA
Årets mening: "Va? Vänta... Jag förstår inte. JAHAA!"
Årets finaste: Fortfarande min make, Louis...
Årets ragg: INGEN.. x)
Årets sämsta: Att jag missade 1D's fan event...
Årets bästa: Att jag träffat mycket folk, upptäckt 1D, fått vänner... MASSOR, med andra ord :')
Hoppas 2012 blir lika bra bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar nedan :)