2012-01-05

Tjollahopp!

Ska snart äta pizza, mums säger jag bara! :D
Vet inte varför, men orkar inte vanliga pizzor. Har alltid EN bit kvar på barnpizzan också, skit konstigt... O_O xd


By the way... Vad tycker ni om den nya headern? Ska förminska lite på bredden, men får se när det blir gjort, hehehehhehehehe..... xD
TACK Julia för att du orkade kolla igenom massor av One Direction bilder för mig (hon gillar inte dom...)



Lyssnar just på I wish - One Direction (såklart) och har lyssnat på deras musik i stort sett hela dagen. :)
Juste.... Vet ni vad  som närmar sig...? MIN FÖDELSEDAG!!! JIHOOO! :D x)
Enkel önskelista i alla fall, fyra punkter;

  • One Direction saker (SÅKLART)
  • Tränings saker till kanoten (tex; kläder, kapell m.m)
  • Pengar
  • Kläder (MYCKET STICKAT XD)


Enkelt, eller hur? Hoppas jag får mycket av de, annars gråter jag... :c
Eh ja... Ska fortsätta lyssna på ljuvlig musik och vänta på pizzan som snart borde komma till mitt lilla hus.
BYE! :)

1 kommentar:

Skriv din kommentar nedan :)